Share on facebook
Share on reddit
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

WooCommerce vs. Shopify: Hvilken platform passer dig bedst?

Hvilken platform er bedst WooCommerce eller Shopify?

WooCommerce driver 22% af online butikker hvor Shopify driver 17%. Det gør disse to platforme til de største e-commerce systemer i verden.

Hvis du er i gang med at lave en webshop kan det være overvældende at beslutte, hvilken der er bedst for dig; der er tonsvis af anmeldelser og kunder, der sammenligner WooCommerce vs Shopify, og taler for begge platforme.

Ingen af dem er den “bedste” til alt og alting. Det handler om dine specifikke behov. Jeg har brugt begge dele, men flyttede flere butikker tilbage til Shopify p.ga. enkeltheden og støtten de giver.

Her er, hvad du har brug for at vide.

Shopify Vs WooCommerce 2020

WooCommerce eller Shopify

Produkt Features Ratings

Bedste SEO platform
1-Klik Upsells tilgængelig
Ingen yderligere transaktionsgebyrer
Ingen hosting som kan blive dyrt
Kræver flere tekniske færdigheder
Kan være svært at løse problemer på siden
Kræver en masse tilføjelser der kan blive dyrt

Værdi                              4,5

Features                          4,9

Ydeevne                          3,1

Brugervenlighed             3,3

Design & Temaer            4,3

Integrationer                  4,1

Hurtigste loading tid
Super simpel opsætning
1-Klik Upsells tilgængelig
Indbygget hurtig hosting
Svagere til SEO & Content Marketing
Checkout kan ikke tilpasses 
Apps er ofte dyre ( e.g. Applestore vs. Google Play)

Værdi                              4,3

Features                          3,8

Ydeevne                          3,9

Brugervenlighed             4,9

Design & Temaer            4,3

Integrationer                  4,1

WooCommerce

Bedste platform til at køre e-handel og affiliate site på samme domæne. 

Fantastisk design og temaer med nok funktioner til at sælge, og integrationer til marketing automation.

Men det kræver en smule tekniske færdigheder at starte op og det er utroligt svært at få nogen form for kundesupport.

Fordele:

  1. Du har fuld udviklingskontrol over din butik og dit indhold
  2. Indkøbsvogn featuren og WordPress er gratis
  3. WordPress er bedst til content marketing gennem SEO
  4. 1-klik upsell apps til rådighed (imod betaling)
  5. Kæmpe community med masser af WordPress eksperter til rådighed

Ulemper:

  1. Apps, plugins og hosting kan blive ekstremt dyrt.
  2. Nødt til at selv at stå for fejlfinding og tekniske problemer
  3. Kræver lidt teknisk viden for at begynde
  4. At få relevant support kan være utrolig svært

Shopify

Shopify er den bedste platform for dropshipping og multi-kanal salg. Hvis du vil benytte på Facebook-annoncer eller IG markedsføring – er dette det klart bedste valg. Det er mere intuitivt og nybegynder-venligt. Men det er ikke så fordelagtigt for større butikker med mangle produkter og SEO funktioner til indhold er ikke så avanceret som WooCommerce’s. Det har heller ikke et særlig fleksibilitet design i blog sektionen.

Fordele:

  1. Du behøver ikke at beskæftige dig med teknisk vedligeholdelse og sikkerhed
  2. Nem integration med flere salgskanaler
  3. Super nem opsætning
  4. Masser af certificerede partnere, der kan hjælpe dig
  5. Det har chat og telefon support

Ulemper:

  1. Lange og grimme URL til produkt sider
  2. Mindre tilpasning og design fleksibilitet som WooCommerce’s
  3. Meget få gratis temaer.
  4. Apps kan løbe op og blive dyre
  5. Højere transaktionsgebyrer

Centrale aspekter af
WooCommerce og Shopify

Før du går i gang med nogen af dem, skal du forstå, hvordan de fungerer. Begge vil give dig mulighed for at oprette en onlinebutik, indsamle betalinger, behandle ordrer og tilføje dit indhold.

WooCommerce kører på WordPress som er en open source selvhostet platform. Det betyder, at hosting, domæne og dine filer er eget af din virksomhed.

Du bliver nødt til at håndtere alt dette, og de fleste sikkerheds opgaver selv. For en dybdegående analyse af platformen kan du tjekke denne WooCommerce anmeldelse.

Shopify derimod, er hosted af Shopify selv. Så platformen håndterer web hosting og sikkerhed. Du behøver kun at opette dig, få dit domænenavn og begynde at designe din side.

Hvis du er en stor virksomhed, er Shopify muligvis ikke særlig attraktivt givet alle dine in-house software løsninger til rådighed. Du er ikke afhængig af en ekstern server, og du behøver ikke at bekymre dig om serverfejl.

Når du skal finde en webhost vil jeg ikke benytte mig af eksempelvis GoDaddy og andre ekstremt billige løsninger; de fleste integrerer sig ikke godt med ecommerce. Hvis du har planer om at skrue op for trafikken til dit site skal du benytte dig af administreret WordPress hosting. Afhængigt af om du skal have et .dk eller .com domæne vil jeg anbefale henholdsvis NordicWay og Bluehost

En ulempe ved selv at hoste sit site – hvilket er én ting Shopify ansigter – er design fleksibilitet. På WP, kan du redigere stort set alle dele af dit websted; Det er fleksibelt. Men du vil ofre sikkerheden.

WordPress sites er mindre sikre generelt. Hver opdatering af wordpress  løser oftest disse sikkerhedsmæssige fejl. Derfor hvis du ikke opdaterer dit site regelmæssigt vil hackere se dette og udnytte disse fejl.

Hver gang jeg opdatere  WooCommerce er der altid et øjebliks panik. Plugins og integrationer kan gå i stykker og hele dit site er nede indtil du selv har fundet fejlen og løst problemet.  Det er ikke meget sikkerhed som sikkerheden Shopify tilbyder med konstant backup og 24/7 support på chat og telefon.

Sådan vælger du en din platform

Vi har sammenlignet de 10 bedste ecommerce platform her og alle deres fordele og ulemper. Der er visse funktioner, som du skal
være opmærksom på når du vælger den platform der passer bedst til dine behov, herunder:

  • Indlæsningstid
  • Brugervenlighed
  • Support
  • Designfleksibilitet og mobil kompatibilitet
  • SEO værktøjer
  • Mersalg & krydssalg
  • Produktmuligheder
  • Stærkt content management
    system (Blog o. lign.)
  • Integrationer og apps

Jeg går dybden med alle disse punkter og meget mere. I slutningen af denne artikel, vil du vide være mere afklaret hvilken platform der er bedst for dig.

Prissætning & værdisammenligning mellem Shopify og WooCommerce

WooCommerce og Shopify varierer meget i pris:

 

WooCommerce er et gratis WordPress
plugin
. WordPress er også gratis i sig selv. Derfor koster det principielt ingenting at lave en Woocommerce webshop.

Efter dette afhænger prisen af din hosting og tilføjelser til Woocommerce. På Shopify, kan du f.eks. ønske at vise dynamiske priser afhængig af lokationer, men du skal bruge den dyreste plan for denne funktion. Det kan være et unødvendigt hvis du samtidigt ikke har brug for de andre features der medfølger i denne plan.

Du undslipper denne problemstilling på WooCommerce, da du kun betaler  hvad du har brug for. Men ting som hosting og sikkerhed er markant dyre at vedligeholde på Woocommerce.

Hvis du starter en meget simpel webshop, Kan du sagtens nøjes med en billigste løsning fra NordicWay eller Bluehost.

En simpel løsning udelukkende med hosting er dog sjældent tilstrækkeligt for at drive en webshop og du vil ofte ende med at købe en række plugins og extensions som gøt at dine månedlige omkostninger er sammenlignlige med Shopify eller i nogle tilfælde dyre.

Gode plugins jeg vil anbefale er: 

Shopify

Shopify tilbyder flere planer. Den billigste er Shopify Lite for $ 9/month, men det er kun for virksomheder, der bruger knappen Køb kun, Facebook butik eller sælger offline. Altså vil du ikke have en hjemmeside og udelukkende en betalingsplatform.

Hvis du ønsker en fuld løsning til at sælge på din egen hjemmeside, skal du bruge deres basale planer fra $ 29/måned – $ 299/måned. Med nogen af dem, får du en hurtig hjemmeside, gratis SSL certifikat, abandoned cart recovery og opgørelse til skat.

Et af problem for Shopify er transaktionsgebyrer. Nogle platforme opkræver ikke dette, og du ville ikke se det på WooCommerce. På de tre planer vil du blive opkrævet henholdsvis 2,0 %, 1,0 % og 0,5 % fra basic-planen til avanceret plan.

Men hvis du bruger Shopify Payment gateway, ville du ikke betale noget, men hvis du konfigurerer visse cross /upsell apps, kan du ikke bruge denne gateway. 

Ud over Shopify gebyr, nogle apps har deres egne gebyrer for transaktioner ofte set ved apps til subcription services.

Ligesom på WooCommerce bliver du nødt til at finde dit domænenavn. Det er ikke dyrt i sig selv og koser 9 $ om året.

Et Basic Shopify abonnoment til 29 $/måned burde dække alle dine behov hvis du planlægger at starte en ny butik fra bunden. Alt hvad du har brug for er inkluderet i det og du kan drive din webshop for kun 180 kr. om måneden.

Hvis du gerne vil have flere features har Shopify en af de bedste app stores til ecommerce hvor der både findes gode gratis apps og betalte. 

Her er hvordan omkostningerne kan se ud, hvis du ønsker at lave avanceret sales funnels på din ecommerce hjemmeside:

Værktøj / AppWooCommerce delte et link.Shopify
Premium Hosting9,5 kr./måned (Nordicway) – Yderligere$29/måned- Inkluderet
Premium-tema118$ (Woocommerce eller Elementor temaer)$160+ (Shopify Temaer)
Landpage builderElementor 49$/åretInkluderet
Basale Apps79$ / måned19$ / måned
Subcription box (Barberklingen e.l.)$199 (WooCommerce Abonnement)$480 + 1% (Recharge)
Samlede omkostninger pr. år at sælge med komplicerede sales funnels ($10.000 i salg)1363$ pr. år
8600 kr. pr. år

1216$ pr. år
7656 kr. pr. år

Vinder = Shopify

Med hensyn til værdi Shopify vinderen. Samtidig er apps med og opsætning af Shopifymere hovedpine frit, sammenlignet med WooCommerce. 

Sammenligning af hastighed for Shopify Vs WooCommerce

Med hensyn til den samlede præstation, er Shopify hurtigere end WooCommerce. Det har en hurtigere indlæsningstid og hastighed – både på desktop og mobil. 
WooCommerce klarer sig bedre i vores samlede rating for gennemsnitlig organisk
trafik, og det er på grund af den fleksibilitet og SEO værktøjer, der følger
med det. Se tabellen nedenfor:

PlatformYdeevneIndlæsningstid Mobil
hastighed
Hastighed på
Computer
Avg.
SEO trafik
Shopify3.91.3637511717
BigCommerce4.52.2638033626
WooCommerce3.13.4425272968
3dcart delte et par32.850589703
Volusion (Volusion)2.93.5485615779
Magento2.84.8394319408
Prestashop2.94.6505233851
Squarespace3.52.642635678
Wix3.93.26981543
Weebly2.63.84959186

Vurdering af indlæsningstid

Shopify er den bedste
ecommerce platform for hastighed. Shopify sites tenderer til at indlæse på 1,3 sekunder, mens WooCommerce sites åbner på omkring 3,4 sekunder.

Du kan optimere indlæsningstiden for
din WooCommerce butik selv. Det kræver massere af penge og tid, og din udbyder også spørgsmål i dette tilfælde. Hvis du vælger at gå til de billigste hosting, skal du ikke forvente den hurtigste websted, uanset hvor meget du betaler SEO eksperter til at optimere dit websted for dig.

Indlæsningshastighed har en stor indflydelse på SEO, konverteringer og derfor din bundlinje. Det er derfor en vigtig overvejelse i hvilken platform du vælger.

Produkt side SEO

SEO er en af de bedste måder at sikre
dine kunder finder dig. Uden at de finder dig skaber du ikke nogle salg. Det vil være spild af tid, kræfter og penge fra din side. Desværre er Shopify ikke den bedste her til organisk trafik.

I vores score, var det omkring 50%
under gennemsnittet. Shopify er dog stadig konkurrencedygtig når det kommer til produkt side SEO. Du kan optimere dine metabeskrivelser til søgning. Det største problem er de statiske webadresser som ikke er pæne at se på. 

På WordPress, bliver du nødt til at
installere et plugin for at kunne tilføje meta beskrivelser. Men du kan optimere din titel og produktbeskrivelse, mens du tilføjer dit produkt. Meta data er grundlæggende ting, som jeg ikke ønsker at installere et plugin til, sådette er en lille ulempe til Woocommerce. De fleste af de plugins til denne funktionalitet har dog en gratis version.

Blogs og indhold

WooCommerce er mere konkurrencedygtig til content
SEO. Det integreres med det robuste content marketing system WordPress er bygget op omkring. 

Shopify tillader dig ikke at gøre den slags ting i samme grad. Du skal bruge en app som Shogun Page Builder til det, men det koster mindst $ 19/måned.

Det gode er, at begge platforme generere sitemap.xml, bulk redigering, og tillade brug af kanoniske tags. Små
ting som sociale delings knapper kan oftest findes i appstore for både WooCommerce og Shopify.

Google-hastighedsscore

Hvis dit website ikke er hurtigt, vil
besøgende forlade dit site og du mister potentielle salg. Ingen er villig til at sidde i lang tid og vente på at en side loader.

WooCommerce ligger under gennemsnittet med den gennemsnitlige score af  51.5/100 på mobil på
61.9/100 til desktop. Sandsynligheden for at du mister kunder pga. en langsom hjemmeside er altså højest ved WooCommerce.

På den anden side indlæses Shopify hurtigst på computer og mobil.

Vinder = Shopify

Når kunderne kommer til dit websted,
forventer de en hurtig indlæsning site. Men hvis du vil lægge en stor indsats i SEO gennem content marketing, vil jeg råde dig til at holde dig til WooCommerce og bruge penge og tid på at optimere din hastighed.

WooCommerce vs Shopify: Funktioner

Begge giver de funktioner du har
brug for at opbygge en online butik. Nogle er indbygget; andre er ikke.

WooCommerce-funktioner

WooCommerce tilbyder SEO værktøjer indbygget. Kunder kan sælge ubegrænsede produkter, både digitale og fysiske, god søgning på webstedet også, ratings og anmeldelser, zoombare produkt billeder, og mersalg og krydssalg. Alle indbyggede, ingen grund til at betale
ekstra.

WooCommerce butikker vil nydewebstedet søgning. Hvad er indbygget er ikke ligefrem det bedste, især for dem med mange produkter. Men det virker, og hvis du har brug for bedre, der er tonsvis af gratis plugins til det.

Men så vil din lomme føle virkningenaf one-click upsells, personlige produkter, import / eksport af dine produkter med en CSV-fil og abonnementer. Nogle af disse er væsentlige e-handels-funktioner. Ærgerligt de ikke er gratis.

Jeg hader, at du skal betale for basale ting. Undtagen hvis du sælger et eller to produkter, gør upload med en CSV-fil livet let. Men nej, du skal betale eller redigere den ene efter den anden manuelt.

Tilbyder personlige produkter og1-klik upsells er funktioner, jeg ønsker ikke at give op enten, men igen, du har brug for kontanter til det.

Shopifys funktioner

Selvom WooCommerce mangler en del funktioner har Shopify desværre heller ikke alle de funktioner man kunne håbe på.

De tilbyder abdandon cart recovery igennem e-mail, som i WooCommerce kræver et plugin til; jo flere plugins du tilføjer til din WordPress butik, jo mere negativ effekt det har på din loading og sikkerhed.

Når det er sagt, kan du eksportere / importere dine produkter, live tracking af forsendelser, ratings og anmeldelser, zoombare produktbilleder – alle på den basale plan. Også, digitale produkt sælgere bliver nødt til at bruge en app. Det er ikke indbygget, men det er gratis. Dog gad jeg godt se en integreret software løsning til denne enkle ting i fremtiden.

Vinder = WooCommerce

WooCommerce har en lille fordel her. Flere ting er indbygget eller kommer fra gratis apps. Hvis du vil lave dropshipping eller POD, er Shopify et bedre valg feature-wise.

Head to head: Integrationer

Det er svært at skabe den perfekte checkout oplevelse.

Ingen kurv er perfekt på et ecommerce site; selv med App Store, ville du ikke få alt. Både Shopify og WooCommerce har apps og plugins til at integrere mange tredjepartstjenester. Lad os se på dem.

WooCommerces integrationer

Hvis du får dine produkter fra Alibaba, kan du overføre dem og synkronisere ordrer med dine leverandørers lager, men du skal bruge en betalt app.

For drop shipping, er du bedre stillet med Shopify; AliExpress og Oberlo – to store platforme for dette – har brug for betalt apps til at integrere i WooCommerce.

Der er mange gratis integrationer selv. Marketing automation er en af dem. Både Shopify og WooCommerce kan dette, så ingen fordel over hinanden her. Du kan bruge MailChimp, Conversio, Klaviyo, Drop, osv. Integration med USPS er også indbygget.

Hvis du ønsker at synkronisere din online butik til din sociale medier butik for at have shoppable stillinger på Instagram og Facebook eller Google, kan du have det i et par søde klik. Shopify gør det dog bedre, især hvis du skal bruge Pinterest. Der er ingen måde at integrere din WooCommerce butik, som i endnu, at have Shoppable pins.

Nogle andre ting er ikke indbygget, men gratis. Synkronisering med Amazon og eBay, marketing automatisering, og Print on demand er en af dem. Men der er ingen måde at integrere FBA. Du er klart på egen hånd og bliver nødt til at bruge manuelle processer til at styre tingene.

Shopify

Shopify fungerernærmest perfekt hvad angår integrationer. Det giver flere muligheder indbygget i den basale pakker eller med gratis apps. Du kan synkronisere med andre kanaler (Facebook, Amazon, Google, eBay), integrere USPS og endda WordPress.

For dropshipping og multi-channel salg, Shopify er bedre; Dropshipping produkt kataloger og synkronisering med leverandører kommer med en gratis app. Amazon, Facebook, eBay, og Google. Dine andre salgskanaler kan du synkronisere dem nemt uden problemer.

Det eneste, du bliver nødt til at betale for med Shopify i dette aspekt er at integrere Alibaba og Google kundeanmeldelser.

Vinder = Shopify

Næsten hver integration vi tjekkede er gratis. Der er mindre omkostninger i modsætning til at bruge WooCommerce. Plus, ting som FBA integration er umuligt med WooCommerce, som er en vigtig funktion for dem, der bruger Amazon.

Head to head: Design

Vi baserede vores design sammenligning på de moderne design, vi kunne finde blandt deres temaer,
Google mobile UX score, antallet af gratis temaer, og omkostningerne ved premium temaer. Design er meget subjektivt. Så jeg har baseret min sammenligning her på data.

Både WooCommerce og Shopify har temaer, der ser godt ud på både mobil og desktop.

WooCommerce Temaer
WooCommerce har flere gratis temaer,
som du vil se på de fleste andre platforme. Over tusind. Også, der er mange WordPress temaer, der selv om der ikke er bygget til WooCommerce er kompatible med det.

Men mange af de gratis temaer giver dig ikke alt hvad du skal bruge. I de fleste tilfælde skal du købe en pro version eller finde et andet tema. Nogle af dem er meget billige, men andre kan koste mere. Så du kan ikke rigtig sammenligne den gratis WooCommerce temaer til de betalte Shopify temaer.

Heldigvis, du kan vælge at få en brugerdefineret tema eller få en udvikler til at hjælpe dig med at tilpasse
WooCommerce tema filer til dine behob. Så massere af fleksibilitet, men det kan ofte løbe op og blive dyrt.

Men mange WooCommerce temaer har ikke et moderne design. Medianscoren er 4,4 for alle temaer, og Shopify toppede det og scorede en fuld 5, imens WooCommerce scorede blot 3.

Uanset denne score, afhænger udseendet af din hjememside af hvor meget arbejder du putter i det og selvfølgelig at du har et godt tema som dit fundament.

Shopify Temaer
Shopify giver ti gratis temaer. Det er mindre end hvad WooCommerce tilbyder. Præmium temaer koster imellem $ 140 – $ 180. Shopify derudover ikke så mange temaer i sin butik sammenlignet WooCommerce og kommer altså til kort hvad antal af temaer angår.

Men Shopify temaer er mere banebrydende og stilfulde. De er meget poleret til ecommerce og det er ikke overraskende, da det er en dedikeret ecommerce platfrom, så du er garanteret kvalitet.

For Google mobile UX s scorede begge både WooCommerce og Shopify 97/100. Med medianen på
95,2, som er en god score og de er altså begge meget mobilvenlige.

PlatformDESIGN & TEMAERVISUELT DESIGNMOBIL UXUDGIFTER TIL PREMIUM
TEMAER
# AF GRATIS TEMAER
Shopify459714010
BigCommerce 3.85941407
WooCommerce 4.3397391000
3dcart439520060
Volusion 3.53.59218014
Magento3.75963001
Prestashop3.34.594290
Squarespace4.359818014
Wix4.7592072
Weebly4.35974515

Vinder = WooCommerce

Dette var en tæt en, men jeg vil vælge WooCommerce her på grund af design fleksibilitet til en lav pris.

Head to head: Brugervenlighed

Lad os se det i øjnene; de fleste af jer læser denne artikel er ikke ekspert webudviklere. Så det er vigtigt at overveje brugervenlighed, når vi sammenligner Shopify vs. WooCommerce.

Med WooCommerce er du på en open source selvhostet platform, hvor intet er forberedt til dig. Du er nødt til at oprette hosting, tilslutte dit SSL-certifikat og domænenavn, installere WordPress og justere indstillingen, installere WooCommerce og alle andre plugin, som du har brug for, installere dit tema og alt dette.

Alt vil tage dig mindst en hel weekend af arbejde. De fleste mennesker tilbringer to uger eller mere. Hvis du
er nybegynder til WordPress, vil du bruge mere tid. Selvfølgelig er der en opsætnings guide, men det ville ikke lære dig at justere PHP, når du har en fejl på linje 101. Den vil ikek hjælpe dig med installation af WordPress og andre apps.

Du bliver nødt til at lære det grundlæggende, før du kan gøre noget. Det betyder altså en masse trial and error.

Med Shopify er det dog nemmere at få styr på tingene, når du kommer ind. Almindelige hverdagsmennesker kan komme ind på instrumentbrættet og vide, hvad de skal gøre med det samme. Det tager muligvis kun et par timer at konfigurere butikken.

En anden vigtig ting er kundesupport. WooCommerce, kan du nemt ende i en situation hvor du bliver henvist til en anden afdeling konstant fordi “de har styr på netop det problem”. Lidt ligesom hvis du ringer til skat udland og stiller et moms spørgsmål ;-)…

For nylig havde jeg et problem med en betaling gateway på en WooCommerce site. Her er hvordan det gik ned.

  1. Kontaktet WooCommerce Chat Support
  2. Woocommerce support fortalte mig at kontakte PayPal
  3. PayPal Support fortalte mig at kontakte Braintree
  4. Braintree Support fortalte mig at kontakte WooCommerce

På den anden side, Shopify jeg har aldrig haft dette problem med Shopify. Og hvis du har problemer, er der et opkald eller en chat, der kan hjælpe dig med at løse problemet.

PlatformBRUGERVENLIGHEDTELEFONSUPPORT24/7 SUPPORTCHATSUPPORTEF-RATING# AF APPS / PLUGINS
Shopify4.8JaJaJa52000
BigCommerce 4.5JaJaJa4500
WooCommerce 3.3NejNejJa4250
3dcart4.1JaJaJa4100
Volusion (Volusion)3.9JaJaJa220
Magento2.9NejNejNej53000
Prestashop3.4JaNejNej43000
Squarespace3.1NejJaJa310
Wix2.6JaNejNej2250
Weebly3.2JaNejJa2300

Vinder = Shopify

Det var slet ikke en kamp. Shopify er mere som “Apple” og nybegynder venligt, har bedre kundesupport og endnu flere apps og plugins.

WooCommerce Vs Shopify: Hvilken skal du vælge?

Som jeg nævnte i begyndelsen af denne artikel, at vælge den ene frem for den anden er afhængig af dine egne behov og færdigheder. Alle funktioner og andre relevante detaljer relateret til dit valg er gennemgået ovenfor, hvilken slags virksomhed vil trives på WooCommerce og hvilken type vil trives på Shopify.

Ingen af dem er dog det bedste for ekstremt store webshops. Der har både været klager over backend af WooCommerce der bliver langsom når der er massere af ordrer, og Shopify fungerer bedre for mindre til mellemstore butikker. For store butikker, vil jeg holde mig til BigCommerce.

Hvorfor vælge WooCommerce Over Shopify

Hvis du ønsker at have dobbelt indkomst med affiliate marketing og salg af produkter, vil jeg gå til WooCommerce. Også hvis du vil være mere hands-on med dit design og ikke har noget imod lappeløsninger. Hvis din store marketing plan er at drive trafik gennem indhold til søgemaskiner, og vælg derefter WooCommerce er den gearet bedst imod organisk SEO trafik, selvom det kan være langsomt og tage længere tid.

Prøv Woocommerce

Hvorfor vælge Shopify Over WooCommerce

Hvis du er ny indenfor e-commerce eller du ikke ønsker at bekymre sig om tekniske detaljer og kodning, brug Shopify. Hvis du dropshipper er Shopify også det oplagte valg. Også, hvis du ønsker at teste ting og prøve et par produkter på et nyt marked brug Shopify. Det er klart den nemmeste og hurtigste måde at komme igang med E-commerce hvis du er ny inde for feltet.

Prøv Shopify

Hold dig opdateret med de nyeste E-commerce trends og nyheder i Danmark

Vi skriver jævnligt guides der hjælper dig tjene mere på din webshop, case studies af danske webshop ejere og nyheder indenfor e-commerce specifikt i Danmark.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Hold din webshop opdateret med nye trends her

Top Posts

Hvorfor vælge Shopify?

Shopify er den hurtigste måde at komme igang med din webshop. De fjerner de tekniske problemer og har 24/7 support til at hjælpe dig med at komme igang.

Prøv Shopify

Flere Artikler